trollunge!



Idag på eftermiddagen hade jag en ganska sur och trottsig liten Sigrid på besök. Men hon är alltid lika söt ändå. Det är så roligt nu när hon pratar hela tiden, fattar vad man säger och kan komunicera. Aja baja vet hon dock inte innebörden av..Haha, inte idag i varje fall

Mötet hos försäkringsakssan gick jätte bra, jag fick ställt mina frågor och känner att jag har koll på läget.
Jävligt surt att man måste ta ut 5 dagar i veckan efter 1 år tycker vi. Men men..
Nu ska jag ta mig en dusch och krypa ner i sängen. Känner mig trött och hängig. Mamma skickade lite tidningar, korsord och skvaller någon timma innan ögonen går i kors.

Några har fårgat efter receptet till de super goda choklad muffinsen. Kolla in här!
Ni kommer inte bli besvika.



Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Hittade din blogg av en slump o ser att du ska ha bebis bara lite före mig :)

Kram

2010-04-07 @ 21:26:00
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Janni gravid i vecka 39 <3

tack så mycket, dom blev super goda..:) hihi!

Hoppas på en natt med bra sömn nu!!

kramar

2010-04-07 @ 23:36:01
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Melanie

Jaså måste man det? Det visste inte jag, varför då? Jag måste nog ta ut minst 5 dagar i veckan ändå, för att klara av räkningar osv. Surt sa räven, men det är bara att gilla läget helt enkelt;)

2010-04-11 @ 12:45:30
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback