Torsdag

Natten har varit lite tuff hos familjen Toft. Henke kunde inte somna, vände och vred som en galning. Pustade och tyckte livet var allmänt jobbigt. Jag vaknade ju givetvis och när han väl somnade och började snarka som en tok kunde inte jag somna om. Jag tog snabbt beslutet att lägga mig på soffan. Där somnade jag gott.

Men jag är faktiskt inte trött idag. Inte än i varje fall. Kaffe och vaniljfil med musli och massa extra russin gjorde susen för magen. Att man kan bli så glad av att få gå på toa.

Nu ska jag till barnmorskan för blodtrycks koll!

God morgon på er.
Hoppas ni vaknar till en lika solig och bra dag som jag!





Kommentarer
Postat av: visionaryme

faktum är att vi har planerat en sån dag på lördag.. jag mamma pappa o kris.. vi snackade om det lite igår igen o det lät som att vi skulle kolla med er också.. men ring mamma va sjutton.. vi ska grilla o mysa o sånt också :)Lycka till hos barnmorskan.. Puss :)

2010-04-15 @ 10:11:47
Postat av: Janni gravid i vecka 40 <3

Heej söta!! inget roligt med sånna nätter, ja har heller inte sovit mycket men man blir ju såå pigg av detta väder :)

oo ja underbara väder, det är helt fantastiskt!! Hoppas du får en mysig dag på stan och shoppa lite :)



Kramar

2010-04-15 @ 10:15:17
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Melanie

Här är det inte spec soligt idag, den kikar fram mellan molnen ibland;-) Men det är skönt ändå, nyss varit ute på långpromenad och det var härligt! Hoppas du får en jättebra dag sötis, kram!

2010-04-15 @ 12:26:05
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback