Tisdag

God morogn vänner!
Idag började dagen med en snabb visit hos barnmorskan. Mitt andra hem kan man också säga! Idag lämnade jag två rör med blod, dom ska kolla lever värden och något annat, jag har fått utslag på magen.. det positiva med detta är att min sprut rädsla är nästan helt borta. Alla prover jag tagit har gjort mig härdad. Idag grät jag inte en endaste tår =) Är ni lika barnsliga som mig gällande sprutor?



Nu är jag i varje fall hemma och har slängt i mig en god frukost. Jag känner mig fortfarande lite trött och hängig så det blir nog mycket vila idag med. Avatar var bästa filmen på myket länge. Så fin på alla sätt. Funderar starkt på att kolla på den i 3d på bio!

Hoppas ni får en helt underbar dag med massa sol, här verkar molnen inte vilja flytta sig riktigt!! Men just idag känns det ganska bra, då kan jag vila riktigt mycket med gott samvete.

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till dwayne

jaa fyfan! jag + sprutor = no good,, men sen alla mvc besök oså har det väl gått lite bättre. men hatade när de tappade ut blod för prover :s usch! läget med dig idag? kram

2010-04-27 @ 08:59:24
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Hihihi jag har hittat din blogg. Hur är det med dig nu? Hoppas du mår bättre, kna inte vara kul att vara sjukskriven så länge :-(

det hade varit kul att träffa dig snart...

Kraaaam på dig :-)

2010-04-27 @ 10:15:10
Postat av: Melanie

Men vad säger du, vad tråkigt! Vad tror dom att det är för utslag? Hoppas blodproven visar något bra! Är du orolig? Nej jag är inte alls spruträdd, med tanke på mitt jobb så är jag så van vid sprutor och nålar osv;-)



Du ska absolut vila dig med gott samvete, vila känns som någonting som man inte kan få för mycket av just nu;-) Här verkar det vara ganska så fint väder, men jag är så seeg. Hade en bättre natt, men ändå sovit dåligt så det tar lite tid att komma igång känner jag. Ta hand om dig tjejen och ha det så gott under dagen! Kramar till dig!

2010-04-27 @ 11:31:35
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback