Tisdag

Förkylningen tycks inte vilja släppa här. Jag är trött som attan och känner mig hängig. Magen värker, idag har jag haft som en mensvärks liknande kännsla halva dagen (skulle behöva tömma den stoppade tarmen). Det fick bli att sova en stund på eftermiddagen idag igen. Men några ärenden hann jag med idag på morgonen.  En del tråkiga måsten men också lite shopping!

Jag och Anna var nenre i Varberg i morse för att hämta ett nytt tyg till mitt babyskydd. Jag kunde givtevis inte hålla fingrarna i styr och köpte lite annat också. Bland annat en annan variant på napp, om den lila vägrar det ena paret måste den ju ta det andra =) jag köpte jätte söta plast leksaker som jag ska ha vid skötbordet, sovpuckar och en flask hållare som ska sitta på vagnen.



Nu ska jag fortsätta mitt vilande. Hoppas ni har en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hejsan vännen!

hoppas du mår bättre nu,hörs imorn.kramkram

2010-04-20 @ 19:02:10
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Gud vilka söta plastfigurer! hoppas du känner dig bättre efter lite sömn! magen är iaf lika fin som vanligt :) kram på dig!

2010-04-20 @ 21:21:51
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: miss lin

Jippiiiiiee idag blir ni husägare =) vad e sovpuckar? kan man vagga sängen då?

2010-04-21 @ 11:51:21
URL: http://misslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback