Tävling i samarbete med libero

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD


Alla som bor i närheten av Göteborg
Ni glömmer väll inte att tävla. I morgon kväll avslöjar jag vinnaren.


Jag har fått äran att i samarbete med libero lotta ut två biljetter till babybarn mässan på svenska mässan i Göteborg. Mässan pågår mellan den 9-11 april och du kan gå vilken av dagarn du vill med dina biljetter.

Allt du behöver göra är att skriva en kommentar till inlägget om varför just du/ni vill gå på mässan. Ett plus är om du länkar till denna tävling på din blogg. Men absolut inget måste =)

Tävlingen avgörs måndagen den 5/4, glöm inte att skriva med mejl adress i kommentars fältet!




Du tävlar om två biljetter till babybarn mässan i Göteborg till ett värde av 240:-
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: amelie

sv: ja verkligen! mina favoriter är mina cartoon converse :D dom ljus rosa är riktigt söta! :D

2010-04-04 @ 23:02:51
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback