tacos



Tacos blev det till fredagens kvällsmys. Mycket gott och lätt lagat.
Talang står på i bakrunden, vi är trötta både jag och mannen. Han sliter så mycket nu. Jag har haft en jobbig dag med bebis. Det trycker jätte mycket neråt, det är som bebis "borrar" sig utåt. Sammandragningarna har varit värre och mycket fler och tätare än vanligt. Ändå har jag inte gjort något speciellt idag. JA ja, alla har vi bra och dåliga dagar. Fisken har inte sin bästa dag idag kanske.

Snart är det sängen för min del.
Hoppas ni har en trevlig valborg vänner!!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Skönt med en myskväll hemma.

Det blir det här hemma ikväll...men först barnkalas hela dagen :)



Kanske liten bebis vill kmma ut snart?

Hoppas på att du inte behöver vänta så många veckor till, för nu är den snart klar för att komma ut :)



Kramar

2010-05-01 @ 08:56:04
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Malena

Hej!



Nej det är tyvärr inte mitt bröllop det gäller. :) Vi är bjudna på två bröllop och en bröllopsfest.



Men jag önskar att det hade varit jag! :)



Haha! Först trodde jag du hade blandat ihop mig med någon annan och kunde inte förstå varför du trodde att jag skulle gifta mig så jag var tvungen att läsa vad jag hade skrivit till dig egentligen :)Men så kom jag ju på att jag berättade att jag skulle bli piff i håret innan bröllop och då är det ju klart att du trode det gällde mitt.

Den dagen JAG får gifta mig så kommer det nog märkas på bloggen! ;) Längtar efter att få planera sånt. man blir alldeles salig när man ser folks bröllop :)



Mina värkar har lugnat ner sig idag och ingen basketboll i rumpan har jag heller ;) Vi är ute på ön och myser.



Kram!

2010-05-01 @ 10:45:08
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Malena

Känns skönt att det är fler som delar samma slags värkar och borrningar. Kankse dom bara fixerar sig nu. Eller har din redan gjort det?



Kram!

2010-05-01 @ 10:46:18
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Rebbanlebban

Vi åt tacos idag! SÅ gott. När jag var gravid ville jag inte alls ha tacos för jag tyckte det luktade svettig turk.. MUMMA! Så nu äter vi tacos minst en gång i :) Kraam

2010-05-01 @ 19:26:21
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback