Påskafton

God morgon mina vänner.

Dagen till ära har jag sovit ganska bra i natt. Eller välldigt bra om man jämför hur det varit andra nätter. Jag hade svårt att somna för kryp i benen, men när jag väl somnade sov jag som en stock. Vaknade bara två ggr och var tvungen att kissa och bebben lekte rövarre där inne.

Nu har vi ätit god frukost och kollat lite på nyhtesmorogn. Solen skiner idag, det är riktigt skönt ute. Balkong dörren står öppen och fåglarna kvittrar titt som tät.
Underbart!

Kl halv tre ska vi på påsk lunch till henkes mormor. Det ska bli mysigt att träffas allihopa. Syster, mamma, pappa och min mormor kommer också dit. Ska man köpa påsk paket till sin syster?

Dags att dra igång dagen, att ducha och klä på sig tar ju lite längre tid än vanligt =)
Ska hinna köpa en liten blomma till henkes mormor också.



Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Melanie

detsamma till dig! hoppas ni får en jättebra dag!:)

2010-04-03 @ 13:52:16
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback