ny vecka och 50 dagar till bf

God morogn
Idag vaknar vi till en lite gråare himmel i kungsbacka. Men det gör inget, här ska vilas tvättas och vilas lite till. Barnmorskan ska ta en blodtrycks koll och jag ska försöka hitta ett litet gulligt foto album.

Idag är det 50 dagar kvar till BF
och i morogn går vi in i ny vecka igen. Vecka 34!! Tiden springer verkligen förbi. Om möjligt går det ännu fortare nu när vi har fått huset. Tankarna är där uppe lite mer och jag räknar inte dagarna på samma sätt, underbart.

Dags att kicka igång dagen med en stor latte!







Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Tänk att det bara är 50 dagar kvar!

Tiden går verkligen fort :)



Dagen idag blir en lugn dag.

Har precis skjutsat Edvin till dagmamma så jag ska passa på att plocka o städa lite här hemma, varvat med att sitta ute o sola i vårsolen :)



Kramar

2010-04-26 @ 08:55:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Malena

Å jag har 55 dagar kvar!! :)

Känns som att det går sakta fast ändå fort. Längtar! Men jag tror att min kommer hoppa ut lite tidigare. Kanske..... Hoppas på det. Två veckor bli bra om jag får bestämma :)

2010-04-26 @ 09:37:00
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

vecka 34 det börjar verkligen närma sig, så mysigt!! vi har sol i malmö idag också, underbart.. håller tummarna för att lunchen kan intas ute! ska också ta och kicka igång dagen med lite kaffe här hemma nu! :) ha en skön dag!! kram

2010-04-26 @ 09:45:38
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Madde-förstagångsmamma med allt vad det innebär

Nu har jag skrivit 10 saker om mig, gå in o läs!



Latte...gott! 50 dgr kommer att svocha förbi!!



Vi mår bra idag, har satt upp nya gardiner i Theo's rum, blev kanon :) Gårdagen var också skön, Daniel tog Theo på morgonen så att jag fick på sovit en stund extra och även duschat utan o jäkta! Han sover ju fortfarande jättedåligt...



Hur mår du själv idag?

Tänk på vad du sa till mig när jag var gravid.. Ta inte i för mkt!

Pusspuss

2010-04-26 @ 11:53:17
URL: http://madelenekahnberg.blogg.se/
Postat av: Melanie

Tror jag skriver det här varje gång det är ny vecka, men HERREGUD vad tiden går fort!! Vart tar tiden och veckorna vägen haha:) Härligt med så lite tid kvar, snart är du i hamn! Gick allt bra hos barnmorskan? Stor kram till dig!

2010-04-26 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback