lördag och massa sol

Jag har sovit i natt. Så jävla skönt rent ut sakt. Har vaknat 3 gånger för att kissa, men det gör jag så gärna. Bara jag sover. Det är allt för mig. Har även drömmt att Henke lämnar mig (igen, börjar bli en vana) Jag tycker lite synd om honom. Vaknar av att jag skriker, "lämna mig inte.. hatar du verkligen mig." Så ska han behöva ligga där mitt i natten och förklara sig. haha, ganskla komiskt.

Idag lyser solen lika skarpt igen. Slka bli helt underbart att ta sig ut om några timmar. Men först väntar den obligatoriska helg frukosten.

bild från google

Det bli ett besök på Mio för att beställa bordet, sedan ska vi på baby barn mässan i scandinaium, tydligen ligger fotomässan bredvid. Det lockade mannen lite. Vi ska även kolla efter utemöbler. Det känns som prio 1 för mig. Jag måste ju ha någonstans att sitta när alla andra jobbar.. hihi.

hoppas ni får en helt underbar lördag!




Kommentarer
Postat av: jannike

Tack så mycket:) så skönt att du fick sova ordentligt i natt. Och de blir bättre sen när bebisen har jkommit. Du kankse vaknar oftare men du sover iaf bättre mellan varaven.

Känner igen de där med konstiga drömmar:) Drömde att min sambo va otrogen när jag va gravid med Alicia, så när jag vaknade va jag sa arg på honom att jag slog till honom:) Han fattade ju inget alls, konstigt;) De va en lugn och skön kväll iår. Hoppas du hittar något på mässan:) Dom brukar ha lite spännande saker:)

Kram

2010-04-10 @ 09:05:19
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Det är sällan jag vaknar av att jag måste gå på toaletten o jag slipper (fortfarande) hemska graviditetsdrömmar...men istället så vaknar jag ofta av muskelkramper i benen vilket inte heller är skönt!



Jag tror att det är en liten lillebror som busar runt i magen. Men jag tror också att jag inte alls har "gåvan" att känna mmitt barns kön...för med Edvin var jag helt fel ute ;)

Vad tror du att det är för liten som gömmer sig i din mage?



Kramar



2010-04-10 @ 09:21:32
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Janni gravid i vecka 39 <3

Ja det är så jobbigt, men det är ju bara att det börjar närma sig så det är possitivt också!

Skönt att du haft en skön natt iallafall :) det behövs verkligen! :)



Super fint väder idag, underbart! njut njut njut!

Kramar ha en mysig lördag!

2010-04-10 @ 10:48:15
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Malena

Låter som att ni komemr få en underbar dag!!



Ja, fy jag lider med dig och dina drömmar! Vet ju precis hur det är. Inte kul alls!



Kramar!

2010-04-10 @ 13:25:42
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback