God morogn gråa torsdag

Idag är det gummistävlar och mysbyxor när jag beger mig ner till barnmorskan för en snabb blodtryucks coh urin koll. Men först ska jag ner i tvättstugan och slänga in en maskin bebis lakan. Jag tänker tvätta allt i lägenheten innan det packas ner för att flyttas med till huset. Tvättstugan kommer inte vara användbar föräns vid inflytt och då är nästan knodden beräknad! Så lakan, handdukar, filtar och annat 60 grader åker med idag.



Hoppas ni får njuta av sol hos er. Jag får vänta tills på lördag enligt smhi, men den som väntar på något gott =)
So long..





Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej min vän, tack! Jag kan som sagt inte bestäma mig, men det känns bättre när den är mörk faktiskt. Får väl se ;) Hur mår du idag? Hoppas du får en bra dag babe! PUSS

2010-04-08 @ 10:54:51
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Javisst var shortsen snygga, provade dem på henne nu när vi kom hem o de sitter så gulligt! e det ett par låga Hunter stövlar? sjutk snygga!!! sov så gott! kram

2010-04-08 @ 23:04:56
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback