Fredag

Här hemma är det fullt ös. Efter en natt med ganska bra sömn, var uppe 4 ggr för att kissa men det får man ändå se som bra tycker jag. Inget vankande och inga ryck i benen. Strålande!!

gårdagens rivning!

Tidigt i morse åkte vi till mekonomen för att lämna in min bil, Ac:n har pajjat. Där efter hämtade jag upp henkes jobb bil och åkte till coop för handling inför morogndagen.
Vi är massa fok som ska riva i huset och åka massa vänder till tippen med skräp. Jag kan ju inte göra så mycket så mitt jobb blir att fixka pasta sallad med kykling till grababrna. Efter som allt tar sin lilla tid så gjorde jag handlingen redan idag. Tungt som fan, men skönt att ha det gjort.

Nu är det dags för blodtrycks koll och en sväng till Ikea. Fullt ös här hemma alltså.
Hoppas ni har en fin dag so far!


vi invigde även nya grillen och utemöblerna tillsammans med reza och jenny. Som ni ser så har vi inga bestick, men verktyg verkar funka till det mesta =)


Kommentarer
Postat av: Melanie

Ja det är verkligen en lättnad att jag fick den beviljad, jag har varit så nervös och orolig! Nu kan man slappna av känner jag, skönt!



Skönt att du haft en bra natt! Själv hade jag en sån där natt då man är uppe typ en gång i kvarten, så irriterande!! Tur det inte händer alltför ofta än så länge iaf.



Ha en jättebra dag i huset och hoppas det går bra med allting! Kramar!

2010-04-23 @ 13:42:04
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Hanna, Mamma till Ellen

Jag vill också ha hus, tycker tom det ser mysigt ut att riva/städa ;) man kan köpa geggamoja på deras hemsida, och sen finns det i ganska många "små" barnklädesbutiker, inte hos någon ´kedja dock, inte va jag vet iaf :)skulle kunna köpa upp hela deras webshop, men får försöka lugna mig! ha en jätte mysig helg!!! KRAM

2010-04-23 @ 14:42:59
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

TACK själv för din fina kommentar. Blir så glad att du och flera andra gillar mina inlägg :) Det GÖR ont att föda barn och tiden efter. Men det är så sjukt häftigt ändå. Tänk att hon vuxit upp i min mage... Och att hon fick plats!!!



På måndag ska vi på besitning av vår (mark)lägenhet. Får nycklarna nästa fredag :D

2010-04-23 @ 15:05:15
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Emma

Inga knep är dåliga knep sägs det ju. Typiskt ett Emma knep :)



Ja visst blev designen fin, super glad. Önska jag kunde lära mig själv men jag fattar verkligen noll haha Antar vissa ska inte fatta :p



10 barn är väl inget, jag är en av tio barn i min familj så det ska man nog reda ut men vi får nog flytta innan dess, vi bor bara i en etta :)



Min helg är full av både kalas, fiske och tacos. Din då, bara renovering och fix? :) var det ett gammal hus ni köpte?



Kramar

2010-04-23 @ 20:03:53
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

han e redig din karl:) de kommer bli såå bra! de bästa av allt va uteplatsen på baksidan!! me love. pöss på er

2010-04-24 @ 00:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback