april april din dumma sill!

Hej alla påsk harar!
Har ni börjat ert påskfirande än? Eller firar ni påsk över huvud taget?

Jag började dagen med ett mvc besök. Trycket låg på 144/98 så helt ok. Bara undertrycket är under 100 så är det OK. Mannen jobbade fram tills lunch och jag passade på att leka lite med lilla alfons, Annas unge en stund efter mvc.

Eftermidagen har bestått av vila, hadling och en dusch. Har sammandragningar till 1000, men det är nog så det kommer vara för min del nu. Bara att hänga i =)

Strax ska vi bege oss till Frida, Jonas och lilla Ludvig. Mat och tv står på programmet.
Hoppas ni får många påsk paket och äter en välldans massa godis.


Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: Carina

Elvis tuggar ju bara på sådant som han vet han inte får tugga på bara för att han inte vill vara ensam ens 2 h. Sina tuggben struntar han fullkomligt! :(

Min sambo kommer hem på måndag om en vecka, så han är borta 15 dagar sammanlagt :p

Hoppas du får en fin kväll också med mkt påskgodis! :)

Kram

2010-04-01 @ 17:53:15
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Melanie

Härligt att höra att allting var ok med dig och bebis! Alltid en lättnad efter dom besöken:)



Jodå, vi firar allt lite påsk:) Men eftersom alla i min familj och vi själva jobbar under påskhelgen, så hade vi påskmiddag i tisdags redan. Hoppas ni får en härlig helg tillsammans. Kram!

2010-04-02 @ 17:09:47
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback