foto nosen

Nu är jag foto mästare. haha, fan va roligt det är när vi har en riktig kamera. Både jag och henke är helt galna. Allt blit fotat!  Det blir så sjukt fina bilder!

Efter jobbet igår begav vi oss ner på stan för att möta anna och samuel för en räksallad och öl. Jag jobbade lite för NH mellan varven. Vi hade en riktigt trevlig kväll.



Det går tydligen inte att lägga upp fler bilder nu. Dumma bloggen.
jaja jag ska ändå vidare på mission. Läkarbesök, lunch med frida och hellen och några besök ner till tvättstugan står på schemat.

Ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha en bra dag! Hoppas du hinner med alla dina missions :)

2009-09-03 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback