stackars älskling

Efter en lång och tuff men trevlig dag på Ikea landade jag hemma. Skit trött och lite grinig. Twilight i sängen tänkte jag och bäddade ner mig. Mysfaktorn va hög. Självklart ringer telefonen i hallen. Fan tänkte jag, upp och svarar. Nosen va på sjukstugan. Stackars älskling. Revbenen har gett upp. Han har fått en spricka. Han kunde inte gå själv. Jag fick hämta rullstol att kånka runt han i. Stackarn.

Så efter över tre timmar av gap skrik sprutor och morfin är vi nu hemma.
Trötta och mätta.

Nu väntar Twilight!



åååå, så härliga minnen från vår bröllopsresa i sommras.

Kommentarer
Postat av: Sanna

heje! med twilight menar du bok eller film? :) Isf vilken bok är du på? Puss systeri

2009-09-24 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback