så där ja

Nu är allt nerburet till bilen. I morogn bitti beger jag mig till mamma innan jobbet för att slänga allt skräp. Fy fan va jag e redig! Det känns så skönt i själen nu. Jag har kommit till ro. Jag hatar att ha det stökigt och bökigt i mina skrymslar och vrår.

Nästa projekt är garderoben. Tyvärr ingen rensning mina vänner. Det va inte länge sedan jag gjorde det. Men jag ska strukturera. Köpa hängare, krokar till halsband mm. Jag längtar nästan..

Nu ser jag fram imot helgens roligheter och ledighet från jc.
Kräft skiva på lördag och jag har ny tunika =)

nana gott mina vänner.
Nu kryper jag till kojs


Kommentarer
Postat av: Kadri

GRATTIS DU ÄR MED I VECKANS BLOGG TÄVLINGEN

2009-09-03 @ 22:49:24
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Sandy

Åh duktiga du! Vad har du för ny tunika,nyfiken...! Är jag vaken så här sent? Heeeelt galet men sant,men nu dags för naning,kramelikram

2009-09-03 @ 23:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback