parantes

Känner mig fortfarande inte bra. Bitter, hängig och ont överallt. Jag sitter och försöker palnera upp resten av min vecka. Träning, Nh, Jc, kräftskiva. Ska kanske försöka ta ledigt fårn JC på fredag. Hur nu det skulle kunna gå ihop.
Nu har jag i varje fall precis gjort färdigt bilderna och texten för NH som kommer i brevlådan på fredag. Duktig mig!

En välldigt rolig sak i det hela, som jag tyvärr känner att jag inte kan glädjas över riktigt. Min man e som galen hemma. pipp pippi piipp....
Vi har fått hem vår (min) nya kamera. Nämligen Systemkameran Canon EOS 500D. Ni kommer få se betydligt mycket finare bilder i bloggen framöver. Om jag nu lyckas lära mig sk*ten.. jag är ju naturligt blod!



bums i säng för lilla lin nu!!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul med ny kamera!

Krya på dig!

2009-09-02 @ 07:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback