onsdag morgon

God morgon!

I skrivande stund har jag gröten framför mig och kaffet bredvid. Halsen värker lite, men jag känner mig piggare idag. Somnade ju jätte tidigt igår. Det kanske bara var lite vila jag behövde. Sova bort det onda, sova bort bitterheten.. Vi fick en glad överaskning nu på morgonen. Jerker den lilla spellevinken kom och knackade på dörren. Kaffet är framme och diskusionerna är många. Du vet hur det är sandra. Just nu pratar dom om kungahuset, rött , eller blått, folk som sover i lådor mm mm.

Ja ni fattar. Jag borde hoppa in i dushen.
Ha en bra dag.

later..

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack :)

Ska dit vid halv tolv.

Nä nu får de göra ngt...helt klart ngt som inte stämmer.

Hoppas du får en bra dag!

Kram

2009-09-02 @ 09:31:44
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: Kadri

VILL DU BLI VECKANS BLOGG ?? ANMÄL DIG NU !!!

2009-09-02 @ 19:44:50
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback