sandboll

Kvällen idag har spenderats med min underbara.. mat,öl och idol.  Välbehövligt efter denna dag. Jenny hade haft det som jag, så jag strosade över för ett glas vin och tejej snack med henne och Therese. Mycket trevligt. Nu är jag hemma igen. trött och inte alls sugen på att somna. Tankarna vrider och vänder där uppe.

Men likt förbannat ringer klockan 06,30 i morgon. Dags fär Lee - jenas inköp i Mölndal. Efter det är klart är jag faktiskt ledig, tack gud. Så jag lär väll vara hemma vid 13 snåret för lunch och fika med Sandra.
Sen tänkte jag besöka gymmet med Ellionore. Det är dags nu! Synd att dom inte har en sand boll man kan slå på. Jag kanske borde föreslå det??!!

Natti


Kommentarer
Postat av: Sandy

Hoppas du får en bättre morgondag! Det blir toppen,jag lovar,du är ju nästan ledig!kram

2009-09-09 @ 00:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback