hej igen!

Nu börjar gårdagen ta ut sin rätt. Jag var hur piggg som helst i morse utan att överdriva. Men efter att ha sovit ca 5,5 timma i natt så börjar nu kroppen och ögonen säga imot.
Men det är inte långt kvar på denna dag. En riktigt bra dag för övrigt. Mycket kunder i butiken och bra siffror. Me like!

I går kväll blev jag bjuden på god mat hemma hos Reza och Jenny efter jobbet. Jag och Jenny begav oss ner på stan vid halv tio för att fota för NH. Det blev några öl och mycket skratt. Bilderna blev tagna, efter set åkte kameran ner i väskan och fetsen fortsatte. Tills tre i natt närmare bestämmt. En mycket rolig kväll.

Hur jag ska spendera min lördag återstår att se.
Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback