fredag kväll

Borde spenderas under en filt med en kopp te i handen. Shit viklet blåsigt höst väder vi har här i götet. Min kväll kommer nog att sluta såhär. Men först ska jag till peters grav och tända ett ljus. Hans födelsedag idag.
Efter det ska jag ner till bion i kungsbacka och knäppa ett kort eller två. Imorgon är det kräftskiva och därmed ingen tid till Norra Halland jobb. Så det får fixas idag helt enkelt.

När jag väl landar hemma sedan hoppas jag att min karl har dukat upp till god mat, efterätt hade varit på sin plats oxå. Hur ska ni spendera er fredag? Tips på en bra film kanske?

Reza och Jenny kanske känner för revanch i "lika par leka bäst!"
Vi får helt enkelt se hur kvällen slutar. Jag är som vanligt öppen för förslag!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag laddar alla mina krafter för att komma över och spöa er i "lika par leka bäst" =) Nu J*vlar! Blås inte bort i ovädret, ses senare! Pussss

2009-09-04 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback