Stefan, god mat och vila!

God middag denna ljua söndag. Jag önskar jag kunde säga att jag ligger hemma och har det bra i soffan. Kollar film och myser. Men så är inte fallet. Efter två helt underbara dagar på marstrand har jag nu landat på jobbet. Här ska jag vara till kl 5. Sedan är det dags för mary kay party hos Jenny. Det ser jag fram imot.

Helgen på marstrand har varit toppen. Stefan Andersson spelade på carlstens fästning i fredags. Det bjöds på tre rätters och otroligt bra musik.
Lördag tog vi en lång promenad, vilade och åt tre rätter hemma i huset. Sedan var det ju fotboll. Det vet vi ju alla hur bra det gick!

Slänger upp lite bildser vi ett senare tillfälle. Ha en skön söndag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du ringde idag <3

2009-10-13 @ 22:38:52
Postat av: caroline frågar:

har jag ringt? Eller är det någon som är arg för att jag inte ringt? Vem är du?

2009-10-14 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback