min vecka

Gud va tiden går fort. Nu är snart tisdag avklarad igen.

Tisdag: jobba, Mysa på soffan, kolla serier och bara ha det bra.
Onsdag: Jobba på Jc hela dagen och sedan NH på kvällen.
Torsdag: Möte på morgonen med henkes revisor. Hemligt uppdrag på Kvällen
Fredag: upp i ottan och sedan åka till marstrand med svärmor och förbereda inför kvällen. Då kommer min man, tobbe mamma och pappa ut. Vi ska alla gå på Stefan Anderssons show. Tre rätters med trevligt sällskap. Lyx.
Lördag: Mys dag på marstrand. Promenader och god middag står på schemat.
Söndag: Jobba på JC mellan 11-17. Gå på mary kay party hos Jenny på kvällen.

Sedan är det måndag igen och allt rullar på.
Men det är precis som jag vill. Vardag blandat med lyx.


På fredag ska jag bli bundis med Stefan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback