god middag

Kl 7 i morse ringde klockan. Jag gjorde en stark kopp kaffe och satte mig med Norra Halland. Veckans vimmel är inskickat och klart. Skönt.

Kl 9 började mötet med Henkes revisor. Jag var faktiskt lite nervös innan.  Jag har jobbat med hans bokföring i många år nu. När allt bara går på vana blr det ibland lite fel, så jag har fått skäll =) Men vi har löst det idag och det ska verkligen bli roligt att sätta igång på riktigt igen.

Så nu har jag ytterligare ett projekt att ta tag i! Pust, men jag gillar ju när det händer saker hela tiden.
I varje fall. Nu ska jag hem igen och städa, tvätt och äta lunch.

hoppas ni har en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, du har verkligen många bollar i luften! Bra jobbat :)

2009-10-08 @ 11:52:31
Postat av: Pernilla

Hej, Hallo!!

Vad gör du idag då?

pusssselllliiipusss

2009-10-09 @ 10:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback