rakad muff eller inte!

Jag var som vanligt inne på Katrins bloog. Jag måste bara säga att jag älskar den kvinnan. Hon har mer skinn på näsan än en gris. Hon är tuff, smart och rapp i käften. Me like!
I varje fall. Hon gjorde ett inlägg häromdagen om att raka muffen eller inte. Om Muffmode. Har vi något sådant? Finns det trender inom muffrakande?

Bingo (Katrins kärlek) säger i varje fall på sin bligg att trenden just nu är att inte raka sig så mycket. Du ska självklart hålla håret där nere under kontroll. Men inte ta bort allt som du skulle för ett par år sedan.

Dessa två inlägg fick mig att fundera på mig själv såklart. Jag har själv alltid hatat hår. Var det än sitter. Men så blir man äldre, klokare kanske? vad vet jag. Men va fan, inte vll jag gå runt och se ut som ett barn på muffen längre!! Ne, jag följer nya trenden, lite hår, välldigt trimmat, välldigt lite, men det finns där.

Kate Moss visar muffen

bild snodd från bingo!

Kommentarer
Postat av: miss lin

haha du e såå skön carro =)

2009-10-07 @ 14:00:06
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: miss lin

nej nej nej det där lät lite fel, men du fattar vad jag menar

2009-10-07 @ 14:01:02
URL: http://misslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback