en vanlig dag på jobbet!


bild lånad här!

Dagen idag började riktigt bra. Jag vaknade jätte tidigt av mig själv ovh kände mig pigg och glad. Mina nya sten coola tights från jobbet åkte på efter en dusch. Ja, morgonen började bra helt enkelt.

Sålde 4 par jenas direkt vid öppning. Skulle sy alla -  så pajade givetvis maskinen. Så nu har jag med Jannies hjälp lekt sy reparatör i 2h. Skit kul. NOT! Men nu är den lagad. Tacka gud för det.
En välförtjänt cigg står på schemat. Sedan dags att börja med dagens verkliga sysslor.

Hoppas ni har en bra dag.


Kommentarer
Postat av: miss lin

din lille skit du skulle ju sluta röka, hur går det med det egentligen???

2009-10-06 @ 13:16:14
URL: http://misslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback