blus carro?

Nu sitter man här igen och väntar på att idol ska börja. IGEN. Ja, jag är besatt. Ikväll är det Tove som vinner min röst. Så jävla snygg och duktig tjej. Endast 16 år gammal. Helt otroligt!



För övrigt fick jag med mig en påse hem idag. Jag orkar inte visa nu. Men ni får se i helgen. Då ska de nya kläderna på. En sak jag hittade var en jätte söt blus, jag vet det låter inte som mig. Men den kommer jag använda till trasiga jeans, under stora tröjor och innstoppad i en hög svart kjol med klackar. Den kommer vara mitt "all" plagg i höst. Så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tove var grym men vad hade dom gjort med hennes hår?? så ser jag ju ut på morgonen. Hon den långa blonda långhåriga tjejen, kommer inte ens iåg vad hon sjön men hon va grym.

2009-10-02 @ 10:10:51
Postat av: Sandra

Tror att blusen är "the new black"....ses snart! puss mitt krull

2009-10-02 @ 15:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback