min dag

Vilken dag. Jag är fullständigt kapput. Men roligt har vi haft. Bra försäljning blev det också!!
Jag låter bilderna tala.



Dagen började med tunika jeans leggings och sandaler



Dags för målning..haha fan va roliga vi ser ut,  i norgon är det din tur jannie =)



Plötsligt dök saddler christoffer upp för höst inköp. Det hade jag och carro missat totalt.. men det gick snabbt och lätt.



en halv färdig vägg..

nu har jag precis fått tonfisk sallad och massage av min svärmor.
Det är på riktigt dags för sängen.

I morgon börjar dagen med målning på jobbet. Fast bara några timmar. Jag e ju faktiskt ledig...


Kommentarer
Postat av: carro

tack för den snygga du haha

2009-05-27 @ 21:09:35
Postat av: anna

ha ha han sköter skärpen på tiger med så han kommer in på mitt jobb med...liten (blogg)värld :)

2009-05-27 @ 21:18:34
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: anna

NK,

jag "känner" din sambo via Tobbe med. Köpte min gamla laptop av honom.

Tror jag snubblade på din blogg via Saras.



2009-05-27 @ 22:41:16
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback