xoxo

God kväll vänner.

Idag har varit en lång och bra dag. JAg har haft det hur bra som hels. Dagen började med jobb. Målning skulle det bli..  men det slutade med borrning och sågning, bra kvinnor reder sig själva. det står vi i kållered för =)

Efter jobb i några timmar åkte jag till systers salong för prov upprättning av frisyr. Hon e fantastiskt duktig.. jag kommer bli så fin =)

men nog med text. jag låter bilderna tala



Jag åkte som sagt till jobbet för sågning och borrning. Här ska listen på plats!!



Mina söta jobbar kompisar. Jannie och Carro. (jag kan inte hjälpa att du inte fastnar c =)
Efter detta for jag iväg för frisering.. men dom bilderna får vänat tills 27:e



Mina söta karlar på PN. Jerker Tobbe och Henke.



Mat dags. Sandra kollar in nya menyn



Oxfile med bakad potatis för min del.



Trött bebis va oxå med på mat och öl =)



Jag och Nosen, mätta och glada



Sigge säger god natt. Det gör jag med =) Jag shoppade massa idag oxå. Men dom bilderna får vänta tills i morgon eller på lördag. För i morgon blir det galaj. Tobbe fyller 27.. det sak firas med ett hej dundrans skål.. =)

Men morgondagen börjar med målning kl 8. Måste sova nu. För länge sedan...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback