tort på vimmel fronten

Det är första helgen som jag inte är riktigt nöjd med mina bilder, men jag har dom jag behöver! Jag kan ju faktiskt inte hjälpa att det inte varit mycket folk på stan som vill bli fotade. Ja ja.. bättre nästa vecka får vi hoppas.

Schlagern kollade vi på hemma hos sandra och jerker. Fy fan vilken skit säger ja.. men trevligt hade vi, det blev faktisk inte så mycket tv tittande. Sigge va vaken i mitt knä en stund, tills hon somnade helt utslagen vid halv 11. det lilla krypet.

Nu är det dags för sängen. Gud va skönt det har varit med en nykter helg. I morgon vaknar jag pigg och fräch igen. Om vädret är ok blir det att åka en sväng till slotskogen. Vi får se.

nana gott

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback