tittut

Hej hopp im back.

Sorry att jag inte bloggat, men jag har inte varit hemma. Min lediga torsdag spenderade jag tillsammans med min underbara syster. Vi bytte lite grejjer på gina och shoppade lite annat. Sedan for det av upp till svärmor för at sola och bada. JA.. vi BADADE.. helt sjukt. Men va gött de va. Hela eftermiddagen satt vi i varsin solstol och hade det bara helt fantastiskt.

Sedan åkte vi ner på stan, käkade en super god ceasar sallad på PN, gick på systemet och uträttade lite annat. Väl hemma fixade vi oss för kvällen och drack lite öl. Sanna for till stan med isna vänner och jag gick upp till sandra för en skit rolig grill kväll. Kvällen slutade givetvis med öl nere på stan.

Nu är jag på jobbet. Pigg och glad. Solen är min bästa vän =)

Ikväll blir det grillning hemma hos madde och daniel. (längtar)
puss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback