prinsess tårta

Jag är såååå trött, jag hoppas verkligen att jag piggnar till sanrt. Ikväll är det ju för fan galaj. Men som det känns nu kommer jag decka efter första drinken.

Jag och carro har varit super duktiga idag. En vägg till är klar och nu försöker vi förbereda inför helgen. Det ska ju tydligen bli super varmt. Då måste det finnas shorts och snygga t-shirtar att shoppa!

Nu är jag på fika och prppar i mig prinsess tårta. Hoppas verkligen att det gör mig piggare. Ögonen går i kors.

Vad ska ni hitta på ikväll?


Kommentarer
Postat av: anna

Skulle varit med men jobbade till halv åtta och var helt sliten efter jobb,plugg och förkylning denna vecka..så det blev en lugn kväll.

Hade ni kul?

2009-05-29 @ 23:42:05
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback