Härliga måndag

Så va den här igen. Ny vecka med nya krav.. Nya missions att löas. Men jag gillar det. Alltid finns det något att stå i. Men jag måste säga att helgens roligheter har satt sina spår. Lite trött är jag allt idag. Så det ska bli mysigt att komma hem till man (blivande) och god mat. Man kankse skulle ta sig en kvälls öl på balkongen och en till desperet för att sedan rammla in i sängen =)

Denna veckan ska jag at tag i massa saker med bröllopet. Inköpslistan behöver få lite saker överstrykna och jag ska in med min klänning för att sy till den lite.

Promenera och träna skulle jag vilja säga att jag ska göra, men jag vet hur det komme rlbi. Någon promenad på morgonen ska jag väll orka med. Men fan inte mer än så. Nu är det sommar.

Hellen och jesper kommer på onsadg för att grilla. Annars är det bara jobb för min del.
hoppas ni har en bra dag mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback