bra dag..

Gud va tiden springer ifrån mig.. men jag är nöjd med dagen. Det har varit mysigt sammtidigt som jag fått massa gjort. Ikea gick toppen.. jag hittade allt jag ville, förutom ljus. Måste nog tänka om där. Men ingen match för mig inte..

Vi landade hemma hos mig för en kopp kaffe. Sigge va nanig så vi tog en promenix till k-mässan. Stackar sandra har fått vänta medans jag provat säkert 100 bh-ar och massa boddys som jag tänkt ha under min brudklänning. Det gick åt helvete. Allt satt skit fult. Inget köp där inte... Men kicks sviker aldrig.

Världens finaste nagelack och läppstift.. som jag ska spara till the day blev mitt.. oj va bra det börjar bli.. Nu ska jag plocka lite och ha det lite gott. Innan sandra bjuder på en dagens.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va?! Ska Sandra bjurra på en dagens?=) Nä nu jädrans, det var det värsta..=)

Kul att du hitta lite att inhandla K!

2009-05-07 @ 18:18:16
Postat av: Sandra

Tjollahopp!! Sorry att det inte blir nån dagens,jag tar igen och bjuder på två nästa gång istället :)

tack för idag förresten,trevligt som alltid.

Hörs imorn,kramkram

2009-05-07 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback