090525

HEJ efter en lång dag.

Vill ni veta hur man klarar sig utan telefon. Fråga mig. Min lur blev stulen i lördags. Ingen kan nå mig och jag kan inte ringa. Det suger. Man är verkligen mer beroende av sin lur än man tror. Till saken tillhör att batteriet är slut i min klocka. Ingen tid ingen lur. Fy fan va skönt tänker man. Men när det inte är själv valt känner man sig halv. Jag lovar!!

I varje fall. Jag lyckades möta upp min syster på rumpan bar efter jobbet för en ceasar sallad och öl. Mycket trevligt. Nu har vi varit hemma och kollat tv i någon timma. Sex and th city på tv nu och snart är det läggdags. I morgon väntar nya misson.
Om inte veckan hade gått så himla fort...

Tisdag: Jobba 9-19.. jobba för NH 19.30-22. Nana
Onsdag: Jobba 9.30-19 bröllopsplanering hela kvällen. Bordsplaseingen MÅSTE bli klar!
Torsdag: Ledig från alla jobb. Klipp och uppsättnings provning kl 09- Städa och tvätta på eftermiddagen. Springa in på gina och shoppa lite ny sommar skit =) Skor på nilssons kanske!! =) Pilla med placeringarna
Fredag: Jobba 9-19. Hoppas på att kvällen har något kul att erbjuda =)


Det är min lediga helg. Så innan söndag ska vi ha mejlat iväg det sisat för fest häftet. Det ska gå i tryck. Å var fan är vår präst. Jag borde börja terorisera han snart

nana gott vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback