090519

Hej vänner.

Vilken lyckad kväll det blev igår. Henke blev jätte glad för min lilla tillställning. Jag älskar att överaska och uppvakta min man. Han förtjänar det (oftast) hihi..

Filmen därimot va jag vettig nog att INTE sätta på igår kväll. Jag behövde den sömnen. Så nu har jag den i kväll i stället. Nosen och svärmor ska på bio. Jag valde att satnna hemma. Egentid!!

Idag va mitt repotage om kungsmässan festen med i NH. Jag blir verkligen lika glad varje gång jag ser resultatet. Bild kommer i kväll. Så håll utkik.

Nu ska jag ta min efterlängtade kaffe kopp och ryka lite.

baj baj


Kommentarer
Postat av: sara

mysigt ni fick det!

tänker mkt på denna sladd lin!

kan jag slinka ner den i brevinkastet en dag om ni inte skulle varar hemma?

köss å kram

2009-05-19 @ 13:15:13
URL: http://saraalfridabenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback