trevlig kväll

Det har verkligen gått i ett idag. Efter jobb och klipp hos syster for jag till sandra och och drack en kopp kaffe. Sen va det dags att ta tag i tvätten. Efter det gick tiden fortare än på länge... Jag e nog sämst på att hålla tids scheman.. ska sluta med den skiten!!

Strykning, sminkning och städning.. men nu e jag hemma efter en mycket trevlig kväll. Jag, Sandra och Henke mötte upp Anna och Jonas för en ceasar sallad som i stället slutade med en räksallad och öl. Mycket gott val.

Hockeyn visade dåligt resultat, men ölen var god. Nu är natta maten i magen och sängen har nya lakan.


Jag körde förbi jobbet på väg hem från frissan.  carro va i full gång att fixa nya bord..  sötnos..


Ser ni högen?? Det tog mig nästan 2 timmar att bli klar.. skit göra.
När jag får barn ska jag fan skaffa en housekeeper =)


Men va bra det blev..

xoxo
 

Kommentarer
Postat av: carro

haha tack för den söta bilden hehe nu kan jag ge mig till känna haha jag har gjort jätteeeee fint

2009-03-06 @ 12:25:32
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: carro

haha tack för den söta bilden hehe nu kan jag ge mig till känna haha jag har gjort jätteeeee fint

2009-03-06 @ 12:25:33
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: MissC

gud va du e duktig!!! Hur orkar du stryka så mycket? ja stryker typ två ggr om året.. latmasken har slagit rot i min kropp när det gäller sånt :)

2009-03-07 @ 12:39:35
URL: http://missclivinglife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback