trött söndag

Hej mina kära.

Hur har ni det? Jag har kommit hem och landat. Det känns som jag inte varit hemma på hela helgen. Det har jag iofs inte heller. Bara om natten..

Ja. en helg går fort. I morgon är det måndag igen. Jag gillar måndagar. Jag e typ den enda i hela världen, jag vet. Men de e mycket att stå i på jobbet. Jag får träna (hinner inte när jag jobbar helg på grund av dåliga öppetider)

Nu har vi röjt lite hemma och H håller på och kollar omd et finns någon film för kvällen.

Hoppas ni har en bra söndag.

puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har en jättetrött Måndag!! Tror jag lägger mig på tangentbordet och sover att tag (innan chefen kommer)

2009-03-30 @ 08:02:42
Postat av: Pernilla

Har druckit 2 STORA koppar kaffe nu.....känns lite piggare

2009-03-30 @ 11:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback