träningskortet är mitt!!

Jag har äntligen hittat energin jag letat efter ett tag. På jobbet tänkte jag, nee jag skiter i att träna, jag åker hem och.... aaa va fan skulle jag  göra hemma. Stryka iofs, men det kan vänta.. Så jag ringde Anna. Hon va på (tack för det) Sakt och gjort. Vi åkte till sportlife i kungsbacka efter jobbet och skaffade kort.

Idag blev det Löpning på bandet i 30 min och en anna maskin, gångmaskin (fattar ni?) efter det körde vi lite lår och kollade runt bland maskinerna. I morgon är det dags för core! JAg har aldrig varit på det. Kan bli spännande.



Idag blir det tidig säng. Nu börjar mitt nya liv =) (undra hur många gånger jag sakt det?? haha)

nana gott mina vänner.

rarelady

Kommentarer
Postat av: Cattis

Core e skit roligt!

Va bra att ni skaffade kort där, då kanvi träna tillsammans nångång.

Kram kram

2009-03-03 @ 08:29:50
URL: http://missclivinglife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback