Lunch

Måndagar går alltid lika fort. Min jobblista för dagen är inte ens struken till hälften. Suck.. men som sagt, jag gillar när det är mycket att stå i.. Snart får vi reda på om vår butik vunnit en tävling vi deltagit i. I fredags vid lunch låg vi först.. jippie. Det är en aftrework som står på spel. VI ska vinna!!

Nu har jag slängt i mig dagens lunch. Stek coh sallad som jag fick med mig från mor och fars söndagsmiddag. Jätte gott. Jag sitter och funderar på veckans planer. Det går ju så fort. Hur ska jag hinna med allt?

Månadg - Jobb, träning, meny planering inför bröllopet och strykning (kul med vardagssysslor!!!NOT)

Tisdag - Jobb, träning, bordsplanering inför bröllopet.

Onsdag - Tvätta, träna, sola, städa, Åka till IKEA, jag ska kolla va dom har för vaser ljusstakar mm till bordsdukningen. Laga middag till mys kväll med nosen.

Torsdag - Jobb och vila.

Helgens planer brukar komma under veckan. Det är ju min lediga helg. Så nått roligt hinner säkert planeras. Men jag ska ta det lungt i varje fall. Umgås med min kära och äta god mat =)


Sol hela veckan hade gjort toppen för knoppen =)

Ha en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

ONSDAG: Hemligt uppdrag till Samuel!

Don´t forget :)

2009-03-30 @ 14:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback