Lördag


Jobb jobb jobb.. idag är det bara jag och carro. Men det fixar ju vi! Roligt med mycket att göra. Många glada kunder med stror plånbok vill vi ha besök av idag =)

Gårdagen va helt grym.. Jätte bra show med skit duktiga dansare och sångerskor.. Jag vet inte va den heter, men dom ska köra ett nytt upplägg efter sommaren. Den måste vi gå på.

Idag är det dags för melodi final.
Alcazar känns heta.. lr??

Men innan det ska jag heja fram min kusin till seger i standard dans. Hoppas ni får en trevlig lördag.

kössar
rareldy

Kommentarer
Postat av: Pernilla

heja Alcazar!

2009-03-14 @ 18:56:19
Postat av: Pernilla

Ha en trevlig kväll!

Alla kärlek till er <3

2009-03-14 @ 19:09:54
Postat av: Emma Höganäs!

Alcazar ska vinna !! alldeldes rätt! :)

2009-03-14 @ 19:19:43
Postat av: sandra,Johanna & Lovisa

vi var på Cabarét Lorensberg,så nu vet du det! Puss.

Det var sjukt trevligt,har du kommit på uttrycket????

Vi vill veta..............kram

2009-03-14 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback