En dag på stan

Nu har vi gjort Helsingborg.. Kollat in det vanliga HM, Gina, MQ och Jc. Jag hittade inte någonting idag. Jätte tråkigt. Men Paris Kate & I som är hyffsat nytt på MQ hade lite roliga saker. Fina klännigar och party toppar. Men inget jag är i behov av just nu. Matchen mellan Frölunda och Luleå är på i bakgrunden och H ska laga fisksopp snart.

Det är verkligen skönt att vara här nere. Tyxt och lungt. Jag och Henke som är vana vid liv jämt blir lite slöa när vi kommer ner. Man finner ett lugn..



Vi käkade lunch på HAKET! Ett super mysigt ställe. Kyckling och bacon sallad för mog och pönan. Pizza för grabbarna.



Söt unge..

Förresten, Jc på väla va ok. Jag fick lite inspiration och idder. Men ingen service. Å är det inte det vi vill ha när vi ska köpa jeans?


Hoppas ni får en trevlig kväll.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback