Dans show

Sandra ringde precis med glädje besked.. På fredag är det tjejkväll.

Sandra hennes syster+kompis och jag ska på dans show.. jag älsakr dans. Fan va roligt det ska bli. Öl, shots och en riktig fylla. Det kan vi behöva.

På lördag bli det mer dans. MIn kusin Karl tävlings dansar. Vi ska dit och heja. Jag henke och min familj. Jag kommer väll bli sugen på dans efter detta. Jag såg att det fanns ett dans pass på gymmet. Man kanske skulle prova det. Eller  vad säger du Anna. Skaka rumpan lite kanske?? haha



Min kusin Karl Rasmussen.

xoxo




Kommentarer
Postat av: Sofia

så kul det låter med dansshow :)



svar: eller hur ;) kika in då så kanske du hittar några bilder därifrån :P

2009-03-09 @ 15:36:34
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Caroline

de ska jag göra... =)Dans e alltid kul, man blir så glad av de.

2009-03-09 @ 16:38:59
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback