tack för en trevlig kväll

Nu är jag hemma igen efter en mycket trevlig och lugn kväll. Mycket skratt och roliga men sjuka historier. Johanna du e fan galen. haha. Det va skönt att få avsluta kvällen med en öl och lite mat. Nu måste jga nana, klockan ringer snart igen...


taxnos??



Jag på restaurang Ester. Kvällens blev.. inget smink med turkosa öron, kort kavaj (JC) linne (HM)och jeans shorts från michiko koshino (stavas det så???)



Jag fick en present av sandra iadg. Tack taxnosen. Du e för söt.
Innehållet får ni se på fredag!!

Jag försökte ta kort på det fina kortet som sandra skrev, men det funkade inte. Man såg ingenting. Men som sagt på fredag...

Nu blir det bok i sängen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Galen kan du vara själv!=) Haha, tack ska du ha Carro! Det var en rackarns trevlig kväll, det ska vi absolut göra om!

2009-06-06 @ 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback