stackars nosen..

Nej det är inte sant.

vad jag fått höra... observera att jag fcik en minut på mig att prata med h vid 8 snåret..
han har fått

- vaxa bröst och armhålor
- sjunga in en sång till mig, killarna ringde mig så jag fick lyssan. Det enda jag hörde var skrik!! Henke HATAR att sjunga!
- boxas med en proffs boxare, enligt rykten har min man blåmärken på hela magen!!
- han har blivit uppdragen på strippcenen av heta gogodansare!!
- han har fått gå runt på stan, utklädd till bög (på deras vi) och fråga om någon vill rida på hans rygg för 5 kronor!!

mer vet jag inte, men det känns som om det räcker. Men det verkar som dom haft en bra kväll tillsamans mina killar. Det gillar jag.



detta är inte H. men jag gissar att det såg ut typ såhär, stackars älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback