nattugglan

10 dagar kvar..
Nu börjar nedräkningen till the big day.

Hej alla.
Hur har ni det idag? Jag håller på ett brottas med kläderna nu de sista timmarna innan jag ska vara ledig i tre dar. ÅÅÅ så skönt det ska bli. Jag ska njuta av midsommar tillsammans med H och lite goda vänner. Det ska regna. Men det känns nästa bara bra. För efter regn kommer solsken. Vilket innebär att det kommer vara strålande väder den 27:e. haha det är det enda man tänker på nu.

I kväll blir sista mötet med alla inblandade vänliga själar som hjälper oss att få vår dag att bli så bra som möjligt. Vi ska träffas hemma hos min mamma och pappa och käka varma mackor och prata Bröllop. Det sak bli riktigt trevligt faktiskt.

Jag kommer väll somna vid 2 inatt igen. JAg fattar inte va det tagit åt mig. Jag kan inte sova på kvällarna. Pigg i ögonen men helt slut i kroppen. Det har blivit 5 timmars nätter två dagar i rad nu. INTE OK.. men jag är inte trött än i varje fall. jaja oj vad jag babblar. 



later.. från nattugglan =)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

tja! hoppas allt är bra och att ni har ett bra möte nu ikväll. Jag antar att det är tvätt som gäller för dig imorn,om du hinner får du gärna kika förbi på en kopp,vi sticker vid 11. puss och kram.

2009-06-17 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback