Middag med trevligt sällskap

Igår ställde henke till med brak middag här hemma. Reza Jenny och Tobbe kom på besök. Vi kollade roliga youtube klipp och drack drinkar. Men vid 23 va jag tvungen att lämna för att gå ner på stan och fota. Det va lite halv dött, men jag fivk allt mina pices. Nu känner folk igen mig ifrån tidningen och vill vara med på bild. Ibland kan det bli lite jobbigt. Vissa är jävligt fulla och almänt otrevliga. Men dom flesta är glada och roliga. Det blev en trevlig sväng på stan!!



Igår blev det linne från Hm halsband från Jc jenas från Nudie och skor från din sko!



hahahah.. puss på er mina vänner

Kommentarer
Postat av: Pernilla

En puss från Skåne till dig!

2009-06-22 @ 08:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback