måndag - lunch

Nu har sommaren kommit till göteborg. Äntligen. Jag hoppas den är här för att stanna denna gånegn.
 Måndag idag igen. I kväll är det dags för möte med prästen. Vi ska väll gå igenom sermonin lite kort. Kolla vart vi ska stå och hur det kommer se ut. Det ska bli skönt. Så kan man lägga det bakom sig oxå. Chek.. som jag brukar säga. Det har dykt upp lite problem med bandet som ska spela.. Sågaren är sjuk. Det är även han som ska spela i kyrkan. !!!! Jippie. Men jag tror det ska gå och lösa. Lr vi måste lösa det!

jaja i vilket fall. allt rullar på här och snart är det semesterdags. Jag längtar verkligen.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter nu på trädäcket och tar ett glas rött och tänker på dig! Är jätteglad för eran skull inför den kommande helgen. Hoppas ni kommer ner till oss i sommar så att vi du kan sitta på trädäcket och mysa :)

Love

P

2009-06-22 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback