lunch val!!

Äter ni ute varje dag? Jag skulle aldrig göra det. Dels för jag tycker det är onödigt att lägga mina pengar på mat. Shoppar gärna skor istället. Och så tycker jag inte att det är gott. Ok sallad funkar oftast. Men har man två fik att välja på som vi har. Tröttnar man på maten riktigt fort. Inte nog med det, salladen i vårt hus kostar för fan 70 kr. INTE OK!

I varje fall.  Jag och carro på jobbet brukar köpa kyckling och avokado på coop när vi inte har mat. Om vi orkar gå till coop vill säga. Men jag va inte sugen på kyckling idag. Så nu har jag en ny maträtt jag ska äta sönder. (fortsätta äta tills jag tröttnar)

Rostbiff från charken. Typ 4 bitar. Och en färdig påse med ceasar sallad. Hur jävla gott osm helst. Det finns massa färdiga sallader i påse nu mera. Lite tragiskt, men jävligt praktiskt till lunch. Billigt blev det oxå. Inte ens 50 spänn. Nu kan jga ju unna mig ett par skor i morgon =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag äter ute ca 1 gg/vecka annars har jag matlåda eller shake....det bross på vilker hur mår jag är på

2009-06-23 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback