korven!!

Har ni dagar då ni känner er 5 kilo tyngre? Det har jag. Armarna känns breda, axlarna åker öpp till öronen och man ser bred och fyrkantig ut. Magen står rätt ut, det hjälper inte ens att bajsa. Den bara är där. Rakt ut i vädret. Ansiktet är runt och man ser inga spår av former vare sig vid kindbenen eller under hakan. Man känner sig helt enkelt förjävlig. Gråå och tråkig. En sån dag har jag idag. Det suger.

Bara inte denna dag med gravid (det ser faktiskt ut så, men nej jag e inte gravid) mage infinner sig på lördag.

Kan detta syndrom kallas stress kanske??
xoxo

Kommentarer
Postat av: anna

Eller så kommer snart de dagar som bara vi kvinnor välsignats med..då samlar jag alltid vätska och liknas vid en badboll :P

2009-06-24 @ 19:26:01
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: veronika

Lycka till imorgon, jag hoppas ni får sooool!

//veronika (carros syrra)

2009-06-26 @ 10:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback