just nu...






såhär ser det ut hos mig nu... Datorn e på och jag har massor att göra. Inte så mycket bröllop dock. Jag har satt henke i arbete. Jag därimot måste betala ut löner och skriva för NH. Men snart är det på sin plats. Då är det dags att noppra ögonbrynen ser jag. Dom ser ju ut som buskar. Lite färg hade nog inte skadat heller. Jag kanske ska ha lite ta hand om mig själv tid inna jag somnar. Bryn naglar mm.. jaja den som är vaken får se =) Mötet med prästen gick strålande i dag förresten..



Ett stort grattis till min duktiga lillasyster som tog körkort idag. Hade jag haft råd hade hon fått denna bilen av mig. Den klär henne. Busig och skit söt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback